Reklamacije

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja Korisnik ima pravo u roku od osam (8) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda na zamjenu kupljenog proizvoda ili povrat proizvoda ukoliko uoči nedostatke na proizvodima ili su dostavljeni proizvodi neispravni ili su dostavljeni proizvodi koji nisu naručeni. BRILAD d.o.o. / pharmashop.hr / bebastore.hr će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, korisniku vratiti sredstva na račun ili zamijeniti proizvod s novim u roku osam (8) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na skladište. U slučaju da zamjenskog proizvoda nema na skladištu, moguć je samo povrat sredstava. Povrat dostavljenih proizvoda vrši se dostavom na adresu: BRILAD d.o.o., Brezinska 5, 10298 Donja Bistra, OIB: 50490718862, MBS: 080908665. U slučaju opravdane reklamacije, BRILAD d.o.o. / pharmashop.hr / bebastore.hr snose troškove povrata. Korisnik je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) sa otpremnicom i računom.