Rođendanski popust • 30% popusta od 01.06. do 30.06.2024. na sve BioNike proizvode uz kod: BNROĐENDAN

Uvjeti poslovanja

Za sve ponuđene proizvode na stranicama internetske trgovine postoji objavljena slika i osnovni opis proizvoda. Ovi uvjeti reguliraju proces naručivanja, plaćanja, dostave i eventualne reklamacije proizvoda koji se prodaju kroz naše internet prodajno mjesto.

OPĆI PODACI

Naziv tvrtke: PHARMATHEKA CONSULT d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i usluge
Skraćeni naziv tvrtke: PHARMATHEKA CONSULT d.o.o.
Sjedište: Bistranska ulica 93, Poljanica Bistranska, 10298 Bistra, Republika Hrvatska
Sud kod kojeg je tvrtka upisana u Registar trgovačkih društava: Trgovački sud u Zagrebu (Tt-96/1094-2 ● Tt-22/12157-2)
Predsjednica Uprave: Danijela Kovačević
MBS: 080070764
MB: 1241222
OIB: 07957239811
Iznos temeljnog kapitala: 133.996,95 € (1.009.600,00 kuna), uplaćen u cijelosti


TRANSAKCIJSKI RAČUNI

Raiffeisenbank Austria d.d. ● Magazinska cesta 69, Zagreb ● IBAN: HR34 2484008 1107500147
Zagrebačka banka d.d. ● Trg bana Jelačića 10, Zagreb ● IBAN: HR08 2360000 1102304831

KONTAKT PODACI

TELEFON: +385 91 365 74 63
E-MAIL: [email protected] 

 

KUPNJA

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija "moja košarica" i popunjavanjem elektroničkog formulara. Naručene proizvode možete platiti pouzećem, internet bankarstvom, općom uplatnicom (samo za teritorij Hrvatske) ili kreditnim i debitnim karticama (jednokratno). Vašu kreditnu ili debitnu karticu teretimo na dan narudžbe, a naručeni proizvod isporučujemo u najkraćem mogućem roku. Svaka narudžba kreditnom ili debitnom karticom podliježe prethodnoj autorizaciji.

U slučaju da naručenog artikla nema na zalihama, kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem roku te ćemo u dogovoru s Vama isporučiti zamjenski proizvod ili ćemo u dogovoru s Vama navedeni proizvod brisati iz narudžbe. Vaša trenutna narudžba prikazana je na stranici "Moj korisnički račun". Na toj stranici prikazani su detaljni podaci o naručenom proizvodu, količini i cijeni. Svi proizvodi koje ste odlučili kupiti nalaze se na stranici pod imenom "moja košarica".

 

NAPLATA / AUTORIZACIJA

Naručene proizvode kupac može platiti:

  1. Pouzećem
  2. Internet bankarstvom (ili općom uplatnicom)
  3. Karticama jednokratno

Naplata se vrši u službenoj hrvatskoj valuti koja je Euro (€).

Ako ne raspolažete kreditnom karticom, ukoliko imate prebivalište u Hrvatskoj, možete platiti općom uplatnicom prije isporuke. Isporuku vršimo po primitku uplate. Uplata mora biti izvršena u eurima.

Ukoliko trebate R1 račun, potrebno je upisati OIB, Vaše ime i prezime odnosno naziv tvrtke ili obrta.

Internetsko plaćanje moguće je izvršiti putem sljedećih kreditnih kartica: Diners, Mastercard, Maestro, Visa.

Cijene su izražene u eurima.

Porez na dodanu vrijednost (PDV) prema važećoj poreznoj stopi uračunat je u cijenu.

U slučaju značajnih promjena nabavne cijene koju određuje proizvođač ili drugih troškova, zadržavamo pravo na promjenu cijena.

Ponuda proizvoda vrijedi do isteka zaliha proizvoda.

Zadržavamo pravo na tiskarske pogreške, a otklonit ćemo ih u najkraćem roku.

 

SIGURNOST

PHARMATHEKA CONSULT d.o.o. i internet trgovina pharmashop.hr obvezni su osiguravati zaštitu osobnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo osnovne i neophodne podatke o kupcima. Prikupljamo samo podatke koji su nam potrebni za ispunjenje naših obveza i za informiranje kupaca. Svi se podaci o korisnicima i kupcima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje posla i obradu narudžbe kupca. Svi djelatnici trgovačkog društva PHARMATHEKA CONSULT d.o.o., internet trgovine pharmashop.hr i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti i osobnih podataka.

Plaćanje kreditnim karticama obavlja se putem našeg partnera T-Com-a i njihovog PayWay sustava koji osigurava sigurno i zaštićeno provođenje internetskih transakcija kreditnim i debitnim karticama. Ovaj način plaćanja preporučuju sami izdavatelji kartica (Visa, MasterCard), pouzdano funkcionira u praksi i prema istraživanjima se pokazuje sigurnijim od klasičnog plaćanja kreditnim karticama u restoranu ili trgovini. PHARMATHEKA CONSULT d.o.o. i internet trgovina pharmashop.hr niti čuvaju, niti uopće dobivaju podatke o konkretnim brojevima kreditnih kartica kupaca.

Izjava o sigurnosti: 

HT Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

POŠTARINA / NAKNADA ZA ISPORUKU I DOSTAVA

Za kupce iz Hrvatske, paketna dostava za sve narudžbe iznad 50,00 € je besplatna.

Za narudžbe ispod 50,00 € naplaćujemo 4,00 € s uključenim PDV-om, neovisno o mjestu isporuke.

Dostavu vršimo putem dostavne / kurirske službe. Kurirske službe s kojom imamo sklopljen ugovor su Overseas Trade i GLS.

Ukoliko je proizvod na zalihama, pošiljka se šalje prvi sljedeći radni dan nakon potvrđene uplate. Naručeni i plaćeni proizvodi u pravilu stižu na adresu kupca u roku od 1 (jednog) do 3 (tri) radna dana od datuma predaje kurirskoj službi. Izuzetak gore navedenim uvjetima su blagdani i neradni dani. 

O eventualnim odstupanjima od navedenih rokova, kupac će svakako biti obaviješten. U rijetkim i iznimnim situacijama (npr. kolektivni godišnji odmori, zastoj u proizvodnji i/ili transportu, viša sila zbog elementarnih nepogoda, pandemije…) ili drugih opravdanih razloga, zadržavamo pravo na produljenje roka isporuke i o tome svakako obavještavamo kupca.

Rok isporuke proizvoda: u pravilu je rok isporuke proizvoda 1 – 3 radna dana od datuma predaje kurirskoj službi, izuzev proizvoda kojima je u opisu istaknut drugačiji rok isporuke. 

Sve dostavne i kurirske službe koje vrše dostavu, obvezuju se na dostavu pošiljke isključivo do kućnog praga, odnosno do glavnog ulaza u zgradu.

PHARMATHEKA CONSULT d.o.o. ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke.

 

REKLAMACIJE

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na internetskim stranicama svoje web-trgovine sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke. U tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan preuzeti proizvod, može odbiti njegov primitak i neće snositi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivih nedostataka.

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može reklamaciju uputiti e-mailom na adresu [email protected] ili pisanim putem na adresu sjedišta društva: PHARMATHEKA CONSULT d.o.o., Bistranska 93, Poljanica Bistranska, 10298 Bistra.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od najviše 45 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili kupcu vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko se ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko prodavatelj opravdano odbije reklamaciju, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

 

POVRAT ROBE

Ukoliko Vam naručeni proizvod ne odgovara, imate pravo na povrat proizvoda u roku 14 dana računajući od dana kada ste ga zaprimili. U tom slučaju, proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnoj ambalaži. Troškove povrata robe na našu adresu snosi kupac.

 

 JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač / kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor / kupoprodaju sklopljenu izvan poslovnih prostorija ili sklopljenu na daljinu u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču / kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom potrošač / kupac naručio više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o proizvodima koji se dostavljaju u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe. Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana za jednostrani raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču, ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.

Potrošač / kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca / prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Izjavu o raskidu ugovora potrošač/ kupac je dužan poslati prije isteka predviđenog roka za raskid ugovora. Sadržaj i oblik toga obrasca propisao je ministar gospodarstva Pravilnikom o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Taj Pravilnik propisuje oblik i sadržaj obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija i ugovora sklopljenih na daljinu te sadrži i upute potrošačima kako jednostrano raskinuti takve ugovore i u kojem roku. Obrazac se nalazi u Prilogu Pravilnika te se ovdje nalazi poveznica na cjelovit dokument: Pravilnik o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija (NN 072/2014).

Potrošač / kupac može jednostrano raskinuti ugovor tako da obrazac za jednostrani raskid ili drugu nedvosmislenu izjavu o raskidu ispuni i pošalje trgovcu / prodavatelju elektroničkom poštom na adresu [email protected]. U tom slučaju mi ćemo, bez odgađanja, dostaviti potrošaču / kupcu potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.

Iskoristite li svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, mi ćemo Vam, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad smo zaprimili obavijest o Vašoj odluci da raskidate ugovor, vratiti iznos uplaćen temeljem ugovora. Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo tek nakon što nam roba bude vraćena, odnosno, nakon što nam dostavite dokaz da ste robu poslali natrag nama poštom ili osobno, na našu adresu: PHARMATHEKA CONSULT d.o.o., Bistranska 93, Poljanica Bistranska, 10298 Bistra.

Potrošač / kupac će snositi samo izravne troškove povrata robe. Potrošač / kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat neispravnog rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Smatra se da je kupac / potrošak izvršio svoju obvezu povrata na vrijeme, ako je prije isteka naprijed navedenog roka, poslao / dostavio na dokaziv način (preporučeno s pošiljkom ili osobno) robu na našu adresu. Kupac / potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat neispravnog ili neprimjerenog rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez sastavnih dijelova ili bez dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Obrazac za jednostrani raskid ugovora u pisanom obliku možete preuzeti ovdje. Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.pharmashop.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na stranici, Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor. 

 

NAKNADA ZA PONOVNO NARUČIVANJE

Ako zaprimimo Vaš povrat robe i zaključimo da je trošak ponovne narudžbe opravdan, kontaktirat ćemo Vas putem e-maila i/ili telefona prije nego napravimo bilo što i ponudimo zamjenu. Ukoliko je povrat vraćene robe neopravdan (ne sviđa Vam se, pogreška u narudžbi), bit ćemo primorani naplatiti vam troškove ponovnog slanja. Napominjemo da vraćena roba mora biti originalno zapakirana.

 

OSTALI UVJETI

Za narudžbu robe osobe moraju biti starije od 18 godina.

Uvjeti prodaje se mogu promijeniti bez prethodne najave. Sve potvrđene narudžbe ćemo isporučiti po uvjetima važećim u trenutku kada je narudžba bila potvrđena. PHARMATHEKA CONSULT d.o.o. / internetska trgovina pharmashop.hr zadržava pravo ne isporučiti robu na temelju narudžbi s nepotpunim i/ili netočnim podacima.

Iako se trudimo osigurati da su prikaz i opis svakog proizvoda na web stranici točni, imajte na umu da ne možemo jamčiti da zaslon vašeg računala točno odražava stvarnu boju proizvoda ili ambalaže. Slike proizvoda na web stranici služe samo za ilustrativne svrhe, a svi naručili proizvodi mogu se razlikovati od te slike. Osobito su moguća odstupanja u bojama.

Ako nismo u mogućnosti isporučiti proizvod, na primjer, jer proizvod nemamo na zalihi, ili više nije dostupan, ili zbog pogreške u cijeni objavljenoj na web stranici, u najkraćem mogućem roku ćemo Vas obavijestiti putem e-maila.

Ako se to dogodi prije nego što smo primili uplatu, nećemo obraditi taj dio narudžbe. Ako ste već platili, izvršit ćemo Vam povrat novca u punom iznosu koji ste platili.

 

INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju bit će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

NOVI KORISNIK

Da biste postali naš kupac potrebno je obaviti prijavu kao novi korisnik. Postupak prijave vrlo je jednostavan i zahtjeva minimum Vaših osobnih podataka. Podatke sa zvjezdicom (*) molimo obvezno popunite. Vaši podaci potrebni su nam kako bi tvrtka PHARMATHEKA CONSULT d.o.o. potpuno i sigurno provela postupak obrade narudžbe, plaćanja i dostavu proizvoda na Vašu adresu. Na kraju postupka prijave nudi Vam se opcija primanja obavijesti (newsletter) o novim proizvodima, sniženjima, nagradnim igrama i sl. Odabir primanja obavijesti ne obvezuje Vas ni po kojoj osnovi i u svakom trenutku možete se odjaviti s liste primatelja. Osobni podaci povjereni nama bit će brižljivo čuvani i upotrijebljeni samo u poslovnoj komunikaciji između djelatnika tvrtke PHARMATHEKA CONSULT d.o.o. / pharmashop.hr i Vas kao kupca / korisnika.

Zadovoljstvo će nam biti da nam se javite:

  • ukoliko ste zainteresirani za poslovnu suradnju
  • kada primijetite da na samoj web stranici ima pogrešaka ili ju želite pohvaliti
  • ako trenutno na skladištu nemamo proizvod za koji ste zainteresirani, javite se kako bi isti naručili u skoroj
    budućnosti

 

OSOBNI PODACI

Vaše osobne podatke koje dajete dobrovoljno pohranjujemo u našoj evidencijskoj bazi kupaca. Vaše osobne podatke prikupljamo i koristimo u svrhu obrade narudžbe, informiranja o ponudama proizvoda i drugim sličnim marketinškim ili promotivnim komunikacijama, a sve u svrhu unapređivanja odnosa i suradnje s kupcima. Vaše osobne podatke štitimo sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka i sukladno našoj poslovnoj politici, te ih nećemo ni na koji način učiniti dostupnima trećima, osim za potrebe dostave u postupku dostave kupljene robe. Registrirani kupac ima pravo zatražiti ispravak, izmjenu ili nadopunu netočnih, nepotpunih ili neažuriranih podataka, a ukoliko više ne želi primati naš promidžbeni materijal dovoljno je poslati odjavnu email poruku na našu adresu.

PHARMATHEKA CONSULT d.o.o. ne odgovara za slučajnu pogrešku ili pogrešku zbog više sile, ili drugih objektivnih okolnosti kojima se uzrokuje slučajno kršenje zajamčene zaštite Vaših podataka, ali jamči da će svaka pogreška biti otklonjena čim prije.

Zahvaljujemo Vam se na povjerenju!